2011. június 13., hétfő

LG X110 - Multimédia notebook - TOP Állapot

LG X110 - Multimédia notebook - TOP Állapot:
Szia,

Én itt egy kicsit, és én vagyok leküzdeni túl sok mindent.
Én vagyok egy privát eladó egy kis Sammlunsgwut: =), és én külön most, de az én Erungenschaften.

Fizetés banki átutalással, vagy gondoskodjon, hogy vegye fel lehetséges.


A márka notebook a Dell

Inspiron 6000

A készülék körülbelül 2,5 éves.

Nekem van a laptop hébe-hóba szereti használni utazás közben szerkeszteni a képeimet és a zenét és biztonságos. Én is irodai munkát végzett, és úgy nézett most, majd az egyik vagy a másik film. Ez tényleg működik a notebook elég jól. Kicsi és könnyű, és teszi minden alkalommal elég jó, hogy képes legyen használni. A műszaki jellemzők a notebook minden adott, és így nincs kifogás. Vizuális, a készülék használata, természetesen egy kicsit, hogy azt fogja jelenteni, itt-ott van egy kis kopás gyakorolja. De semmi komoly, ez még mindig egy jó szám.

Intel Atom N270 (1,6 GHz)
Lapkakészlet Intel 945GM
Memória inst. / Max. 1024 / 2,048 MByte DDR2-533
Grafika Intel GMA 950, 64MB
Kijelző 10,2 hüvelykes LED-es háttérvilágítású
Felbontás 1024 x 600 képpont
160 GB-os merevlemez (Fujitsu MHZ2160BH)
Nincs optikai meghajtó
100-Mbit LAN hálózaton, 54-Mbit WLAN
Az adatok Csatlakozók: 3 x USB 2.0
VGA video interfész
Audio Interface Line out, mikrofon
Memóriakártya olvasó 2-in-1 (SD (HC), MMC)
1.3 Megapixel Webcam
Windows XP Home
Garancia 24 hónap
Méret [szxméxma] 260 x 180 x 44 mm
Olvasnivaló
Súly (laptop / adapter) 1,2 kg / 200 g
Fényerő / kontraszt / reakcióidő 220 cd / m² / 694:1 / 15 ms


Szállítási:

Laptop akkumulátor, tápegység

Az apró betűs: Ez egy Privatverkau
Ár: 155 Ft