2011. július 29., péntek

Macbook 13 "

Macbook 13 ":
Én eladom a MacBook modell A1181 közepétől 2008. A MacBook van egy nagyon jó használható állapotban volt, csak a második gép otthon. Azt normál csekély nyomai a felszínen, de nem a kijelzőn. Úgy működik hibátlanul, valamint az akkumulátor nagyon jó állapotban van, mert a MacBook alig volt használható. Minden Apple mellékelt tartozékok, mint például a tápkábel, 60W MagSafe tápegységet, fali csatlakozó, DVD OS X Leopard, én Life'08 és utasítások állnak rendelkezésre, és még az eredeti doboz csomagolóanyagot tartalmaz. Telepítettem a mellékelt OSX 10,6 működő programot. Mint egy bónusz, adok én laptop tartó és használt Case színű, piros ingyenes igény.

Láthatjuk a MacBook boldog legyen a Berlin-Marienfelde. Írj nekem, ha érdekel e-mailben vagy hívj.

Technikai adatok:

- 2,1 GHz-es Intel Core 2 Duo processzorral
- 1 GB DDR2 SDRAM (két 512 MB-os SO-DIMM), támogatja az akár 4 GB
- 120 GB merevlemez, 5400 r / min.
- 13,3 "(átlós) TFT kijelző, a fényes kijelző, 1280 x 800 pixel
- Intel GMA X3100 grafikus processzor 114 MB DDR2 SDRAM
- Beépített iSight kamera
- Slot Combo meghajtó (DVD-ROM/CD-RW)
- Egy FireWire 400 port, két USB 2.0 port
- Optikai digitális audio bemenet / audio vonal, optikai digitális audio kimenet / fejhallgató kimenet, beépített sztereó hangszórók
- Mini-DVI végén a DVI, VGA, kompozit és S-Video
- Integrált 10/100/1000 Ethernet
- Beépített AirPort Extreme vezeték nélküli hálózati és belső Bluetooth 2.0 + a
- Előre telepített Mac OS X és egyéb szoftverek
- Méretek és súly: 32,5 x 22,7 x 2,75 cm és 2,27 kg
- Megfelel az ENERGY STAR követelmények
Ár: 549 EUR VB