2011. augusztus 22., hétfő

MacBook Pro 15 "39,1 cm - i5 + 640GB HDD + 8 GB RAM + Windows7

MacBook Pro 15 "39,1 cm - i5 + 640GB HDD + 8 GB RAM + Windows 7:
Állapot:

Műszaki: Nagyon jó! TOP!
Optikai: Nagyon jó

A MacBook Megváltoztattam körülbelül 2 héttel az én Sony Vaio!
A korábbi tulajdonos nem birkózott meg a MAC!
Ő használta, csak internet és a fotók!
Az eladó fizetett nekem áprilisában 2010 2149 € a készülék! (Információk az eladótól)
A vásárlás után tudtam felfedezni azt is megerősítette, mivel egyetlen karcolás!

Én foglalkoztam a készülék nagyon óvatosan! De sajnos ez túl nagy az igényeim!

Mert kell egy mobil notebook Uni! Tehát egy MacBook Pro és MacBook Air 13, 13 és i7 i5 perc!

Ha Ön az egyik MacBook és azt mondta, hogy szeretne egy nagyobb változás! Ezután egyszerűen be!

A Macbook nincs karcolás vagy jel, a használat!
Csak egy pár alján apró karcolás! (Nem látható)

A számla nem áll rendelkezésre!

Az akkumulátor 97% szerint a Coconut Akkumulátor! SO REAL!

PayPal elfogadja, ha a vevő hajlandó lenne felszámolni a számokat!


Technikai adatok:

Processzor:
Intel ® Core ™ i5, 2,40 GHz - 2,93 GHz

Memória:
8 GB 1333 - DDR3 RAM

Videókártya:
GT330M GeForce 256MB DDR3 RAM-mal

Merevlemez:
640GB S-ATA,

Drive:
DL DVD-író, DVD +-RW / +-R DL / RAM

Kártyaolvasó:
SD és MMC kártya

Audio:
Hangkártya integrált, nagy felbontású 3D-s audio - line-out

Elem élettartam:
7 óra (gyártó)

USB kimenet:
2x USB 2.0

Súly:
2,5 kg

Méretek:
364 (W) x 250 (Ma) x 24 (Mé) mm

Operációs rendszerek:
- MAC OS X LION
- Professzionális 64 bites Windows 7
(Külön helyreállítási partíció)
Ár: 1200 Ft